سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 30 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۵:۳۸:۵۱

معاون نداجا گفت:
تعمیر 4 کشتی بزرگ در انزلی

باشگاه خبری فراساحل: معاون نداجا با اشاره به تعمیر و به آب انداختن کشتی وفا ۲ در کشتی‌سازی شهدای هفتم تیر انزلی، گفت: کشتی‌های ارکیده و نیلوفر آبی در این کارخانه کشتی‌سازی تعمیر شده و به زودی تعمیر کشتی پایا آغاز می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین نیوز، امیر محسن بهزادفر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این کارخانه کشتی‌سازی در منطقه حسن‌رود دارای توانایی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری است. وی با بیان اینکه نیروی دریایی توانمندی ساخت، تعمیر و نگهداری کشتی را دارد، افزود: کارخانه کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر در بندر انزلی با استفاده از توان داخلی تاسیس و فعال شده است. مدیرعامل حمل و نقل نداجا با اشاره به اشتغال 100 نفر در کارخانه کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر، گفت: سه کشتی عظیم وفای2، ارکیده و نیلوفرآبی و پایا در این کارخانه تعمیر می‌شود. بهزادفر با اشاره به توان داخلی نیروی دریایی ارتش در صنعت کشتی‌سازی، تصریح کرد: توان تعمیر کشتی‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در کشتی‌‌سازی شهدای هفتم تیر وجود دارد و این صنعت در خدمت تجار و بازرگانان داخلی است.

وی با بیان اینکه کشتی‌سازی شهدای هفتم تیر انزلی در محدوده منطقه آزاد انزلی قرار دارد، خاطرنشان کرد: این کارخانه مشمول قوانین اقتصادی مناطق آزاد کشور بوده و معاف از مالیات است که فرصت خوبی برای شکوفایی در صنعت کشتی‌سازی دارد. مدیرعامل حمل و نقل نداجا با اشاره به موفقیت کشتی‌سازی مذکور در تعمیر کشتی‌های بزرگ اظهار داشت: کشتی وفای2 با موفقیت در کشتی‌سازی شهدای هفتم تیر تعمیر و به دریای خزر بازگشت و با موفقیت سفرهای دریایی را انجام می‌دهد. بهزادفر با بیان اینکه کشتی وفا 2 در وضعیت بدی قبل از تعمیر قرار داشت، افزود: کشتی 42 ساله وفای 2 با 90متر طول و ظرفیت حمل سه هزار تن بار در دریای خزر فعالیت می‌کند. وی با بیان اینکه کشتی‌سازی هفتم تیر آماده ساخت کشتی‌های باری و مسافری است، اظهار داشت: کشتی آذرخش با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این کارخانه ساخته می‌شود



  کد خبر : 371
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :